Welcome to Miami. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Milou Rosi Szcz - WaarBenJij.nu Welcome to Miami. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Milou Rosi Szcz - WaarBenJij.nu

Welcome to Miami.

Blijf op de hoogte en volg Milou Rosi

15 November 2016 | Verenigde Staten, Miami

Hallo. Daar zijn we weer. Dit keer vanuit "the sunshine state" Florida.

De 3 weken in Nederland zijn voorbij gevlogen. Een hoop verplichte afspraken (dokters, tandarts, consultatiebureau etc) en een hele hoop lunches, etentjes, koffie en wandelingen met iedereen die ik lief heb.

Oh. En tussendoor ook nog een huwelijksaanzoek (ik heb ja gezegd). Het leven lacht me toe.

Toen kwam de dag van vertrek. Op het programma stond een roadtrip door Florida met als kers op de taart een cruise door de bahama's. In eerste instantie wilden we de roadtrip met een camper doen omdat we dachten dat dat goedkoper was en het fijner zou zijn voor Milou als zij telkens in hetzelfse bedje slaapt. Maar toen bleek dat reizen met een camper hartstikke duur is en dat Milou in Israël prima in alle hotels heeft geslapen, besloten we toch voor een normale auto en hotels te gaan.

  Weer een beetje spanningskriebels, maar minder dan eerst. Ik had er vooral veel zin in, maar zag weer  op tegen de vliegreis.

Die reis verliep alles behalve soepel. In het begin ging het goed. We zaten naast een ander kindje en Milou was lekker met hem aan het spelen. Toen het bedtijd was, en Milou moe, lukte het haar echter niet om in slaap te komen. Dit zorgde voor veel onrust. Ik kan daar zo slecht tegen en voelde me echt ellendig! Maar toen we landden was ik door de euforie de hele vlucht alweer vergeten. Hallelujah!

Eerste stop was Miami waar we vooral heel rustig onze jetlag te boven probeerden te komen. Ik heb er eigenlijk weinig last van gehad. Milou was wel 2 nachten om 5 uur klaarwakker.  Maar het lijkt erop dat ze nu alweer in haar ritme zit. Alleen moeten mama en papa er ook voor zorgen dat ze een goed ritme aanhouden. Soms gaan we wat te lang door vanuit enthousiasme....

Miami lijkt de perfecte wereld. Groots, chique, perfect onderhouden. De mooiste huizen, auto's en winkels. Het gedeelte waar wij ons bevonden althans. We zijn ook door delen gereden die erg triest stemden..
Ik voelde me een paar keer als in een film. Bijvoorbeeld toen we langs smoezelige motels reden waar de misdadigers zich altijd verstoppen of toen er in een mall een kerstman was waarmee je op de foto kon.

We hebben heerlijk naar al deze weldaad gekeken. Zijn lekker naar het strand geweest. Hebben geshopt op Lincoln road mall en in Aventura mall. En we hebben mijn lieve tante weer gezien, dat was veel te lang geleden.
Tot slot hebben we ontdekt dat werkelijk iedereen spaans praat en er heel erg veel joodse mensen wonen in Miami.

Nu door naar Key West. Ik weet niet zo goed wat ik daavan kan verwachten en zal spoedig weer verslag uitbrengen

  • 15 November 2016 - 08:35

    Ami:

    Es ist so super wieder mit euch reisen zu können, und ich habe mich auch sehr gefreut Eugenie wieder zu sehen. Unverändert !!!

  • 15 November 2016 - 14:42

    Tanja:

    Danke liebe Ami. Die Eugenie ist wirklich noch genau die selbe. Sehr gut sie wieder zu sehen!

  • 17 November 2016 - 00:27

    Eugenie:

    danke Ami ! :) grusse .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou Rosi

Actief sinds 03 Sept. 2016
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 12141

Voorgaande reizen:

10 November 2016 - 24 December 2016

Roadtrip Florida en cruisen!

11 September 2016 - 19 Oktober 2016

Israël en Jordanië

Landen bezocht: