Aftellen geblazen. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Milou Rosi Szcz - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Milou Rosi Szcz - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen.

Blijf op de hoogte en volg Milou Rosi

04 September 2016 | Nederland, Nederland

Het avontuur gaat beginnen!
Het komende jaar is voor ons gezinnetje een soort "sabbatical year" waarin we veel gaan reizen, een tijdje in Berlijn zullen gaan wonen en vooral heel veel van elkaar zullen gaan genieten.

En dat komt nu best dichtbij. De laatste werkdag is geweest. Afscheidsetentjes vinden al plaats. En, en dat valt me momenteel het zwaarst, de woning wordt uitgeruimd, want die wordt het komende jaar verhuurd.

Slik. Het is al een paar keer door mijn hoofd geschoten: waar beginnen we aan?! En dat met een baby. Hoe gaat zij dat ervaren? Is het eigenlijk niet zielig?

Hoe dan ook. We gaan. Eerste stop Israel en Jordanie. Vertrek 11 september (want dat was lekker goedkoop vliegen).

Op deze site zal ik proberen familie (die deze reis best lastig vinden) en vrienden op de hoogte te houden van onze avonturen. En daarmee meteen een dagboek voor onszelf maken, want dat is leuk voor later.

• 04 September 2016 - 22:07

Ivona Treselj :

Wow!!! Heel veel plezier met elkaar!
    Mooie herinneringen maken die voor altijd bij jullie blijven en horen...
    Geniet ven elk moment en kijk uit naar jullie spannende en mooie verhalen